Wednesday, May 5, 2010

bagaikan pelangi petang.,,,,

ntah knapa hati aku terusik malam ni.. aku bukan seorang yg terlalu sensitif.. atau jenis yg cepat tersentap. tapi aku xfaham nape hati aku terlalu cepat tersentuh malam ni... skrg aku ingin luahkan di blog aku ni yang aku anggap cm diari la...

hati aku terusik kepada pelbagai faktor.. antaranya soal maruah, cinta, kasih sayang, dan penghargaan. aku sedar akan kekurangan diriku... aku xpernah rasa diri ku ni terlalu sempurna. bagi aku.. bila dpat wat org ketawa dan seronok itula kepuasan aku. bukan nk jad pak lawak. tp itu la realitinya. kekadang kita xthu kita dh menyakitkan hati seseoarang......

siapa yang sedar yang dri dia dh berubah???? xde.. xde org akn rasa sendri kecuali kalau ditegur oleh org disekeliling.......bagaikan pelangi petang.. itula yang aku rasa.....kenapa sukar untk dri mu memahami aku.. aku tgh menghadapi maslh.. sepatutnya kau perlu ada di sisi ku.......aku thu aku cepat naik angin....besalah darah muda.....huh ! aku terlalu emosi.. soryyy...

maaflah kalau pening membaca artikel aku ni.. besala tulis dalam keadaan tetekan.... jd gini lah.......kesimpulan yang aku nk wat.... aku tidak mahu pelangi petang hilang dr padangan ku.. kerana ku xsnggup.......

3 comments:

  1. ye ke....kenapa nie abg?
    knp tak sanggup melihat pelangi ptg
    hlg dr pandgn?biasa la hidup ini
    penuh dengan dugaan dan cabaran...
    anggap lah semua itu ujian tuhan.....
    yang ingin menguji hambanya yang lemah.....

    ReplyDelete
  2. sape nak sesuatu yang dtg pegi cmtu je kn....

    ReplyDelete
  3. kta kna trm semua tu abg...
    mgkn ada hikmah disblknya kn....
    happy always

    ReplyDelete